Általános szerződési feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

ÁLTALÁNOS INFORMÁCIÓK

Kérem, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni weblapomnak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket, és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásaimat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen általános szerződési feltételek a www.lelektanya.hu honlapon (továbbiakban “Honlap”) elérhető és megvásárolható árucikkek mindegyikére érvényesek. A Honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, amelyet az Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban “ÁSZF”) nem tartalmaz, a www.lelektanya.hu honlapon elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják.

A Honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbelinek, azt a honlap tulajdonosa nem iktatja, így utólag nem hozzáférhető és nem megtekinthető. A Honlap semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát. A szerződéskötés nyelve: magyar.

A jelen szerződési feltételek nem ismerete, nem mentesíti a Felhasználót, Megrendelőt, Vásárlót felelőssége alól.

A Vásárló a vásárláshoz szükséges adatai megadásával elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglalt rendelkezéseket, tudomásul veszi és elfogadja az alábbiakat.

A HONLAPOT ÜZEMELTETŐ ADATAI

Név: Simon Erika (Továbbiakban „Eladó/Szolgáltató/Üzemeltető”)

Székhely: 9756 Ikervár Rákóczi utca 33.

Levelezési cím: 9756 Ikervár Rákóczi utca 33.

Adószám: 68486178-1-38

Nyilvántartási szám:51814605

E-mail cím: simonerika@lelektanya.hu

Telefonszám: +36305490455

Tárhelyszolgáltató: domain-tarhely.net 7342 Mágocs, Széchenyi utca 75.  info@domain-tarhely.net

 MEGVÁSÁROLHATÓ TERMÉKEK

A www.lelektanya.hu oldalon lehetőség van ásványékszerek (LÉLEK ÉKSZER menüpont) megvásárolására, szolgáltatások igénybevételére . Történhet a megrendelés e-mail-ben, telefonon ill. a megrendelő űrlapok kitöltésével.

ÁRAK

A honlapon a termékekre, szolgáltatásokra vonatkozóan megjelenített árak forintban értendők, alanyi adómentes tevékenység miatt nem tartalmaznak áfát, nem tartalmazzák a szállítási költséget.

A MEGRENDELÉSSEL KAPCSOLATOS INFORMÁCIÓK

A megrendelni kívánt termék vagy szolgáltatás részletes jellemzõirõl, áráról, valamint rendelkezésre állásáról a terméket ábrázoló fényképek mellett/alatt/fölött található leírásokban lehet tájékozódni. A megrendelések leadása a webhely felületén történhet a megrendelő űrlapok kitöltésével, illetve Telefonon és E-mailben is lehetséges.

A megrendelő űrlap kitöltésekor a Vásárló kiválaszthatja a megrendelni kívánt terméket, a szállítás és fizetés módját.

E-mailben történő rendelés esetén, a Megrendelő a vásárolni kívánt termékek nevét, árát, a rendelt mennyiséget, illetve a postázási és/vagy számlázási címet köteles az Eladó Elektronikus ügyfélszolgálati e-mail címre (simonerika@lelektanya.hu) megküldeni.

A webhelyen a vásárlás nem kötött regisztrációhoz.

Az Eladó minden esetben 48 órán belül email-ben visszaigazolja a megrendelést és megküldi a megrendelés teljesítéséhez szükséges információkat. Amennyiben a megrendelés elküldését követően a Megrendelő nem kap a megadott e-mail címre visszaigazolást, javasoljuk ellenőrizze a SPAM (levélszemét) mappát a levelező rendszerében. Amennyiben nem kapta meg a visszaigazolást, kérjük vegye fel a kapcsolatot velünk a megadott elérhetőségeken. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

Webhelyen illetve e-mailben történő megrendelés esetén, a megrendelés kizárólag az Eladó  visszaigazoló e-mailjét követően válik érvényessé. Mindaddig amíg a Felhasználó csupán csak rendelési szándékát jelezte, a megrendelés nem aktív, nincsen valós megrendelés. Telefonos megrendelés esetén – mivel az Eladó  nem rendelkezik a Megrendelő e-mail címével – így a megrendelés a telefonos megrendeléssel válik Vásárlássá.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

A megrendelt termékek házhoz szállítással vagy személyes átvétellel rendelhetőek meg.

Az Eladó külön csomagolási díjat nem számít fel.

A megrendelések feldolgozása a megrendeléstől leadásától számítva 48 órán belül elkezdődik.

Amennyiben a csomag a Vásárló részéről nem kerül átvételre a futártól vagy személyesen, továbbá a Megrendelő a megrendelést a kiszállítás alatt mondja vissza, a szállítási díjat a Megrendelő köteles a Szolgáltató részére megfizetni.

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, a Szolgáltató a Megrendelőt e-mailben vagy telefonon erről tájékoztatja, a megrendelés leadását követő 3 munkanapon belül.

Az Eladó papíralapú számlát állít ki , melyet személyes átvételkor a megrendelt termékekkel együtt kap meg a Vásárló , míg az egyéb módon kiszállított rendelések esetében a csomagban található.

SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

FIZETÉSI LEHETŐSÉGEK

Előre utalás

Az áru ellenértékét és a szállítás költségét csak az egyeztetés és visszaigazolás után kéri a Szolgáltató legkésőbb 14 napon belül átutalni. Amennyiben ez nem történik meg, a megrendelést az Eladó semmisnek tekinti.

A szállítás megrendelése csak a rendelés és a szállítási költség együttes értékének megérkezése után veszi kezdetét.

Az utalás teljesítésének adatai:

Kedvezményezett neve: Simon Erika

Számlaszáma: 10918001-00000070-11990007 (UniCredit Bank)

A közlemény rovatban a megrendelő nevét kérem feltüntetni.

Készpénz

A Vásárló az Interneten keresztül leadott megrendelést, a megrendelés visszagazolását (vagy egyeztetését) követő 3 munkanaptól személyesen vagy meghatalmazottja útján átveheti a Szolgáltató telephelyén (9756 Ikervár Rákóczi utca 33.) vagy előre egyeztetett helyszínen, előre egyeztetett időpontban.

Ebben az esetben a vételár megfizetése átvételkor, a helyszínen történik, készpénzben.

Utánvétre a Honlapon nem  nincs lehetőség.

SZÁLLÍTÁS

Szállítást kizárólag Magyarország területén végez az Üzemeltető. A szállítás 10000 Ft feletti vásárlás esetén díjtalan.

A megrendelés után küldött visszaigazoló levélben a megjelölt fizetendő végösszeg már a szállítás költségét is tartalmazza. A szállítás megkezdéséről az Eladó e-mailben tájékoztatja a Vásárlót.

Ajánlott, elsőbbségi levél – Magyar Posta Zrt által – Banki átutalással:

A szállítás díja: 700 Ft ( Több termék vásárlása esetén is!)

10.000 Ft-tól: INGYENES

MPL csomag házhoz szállítással – Banki átutalás:

9999 Ft-ig: 1310 Ft

10.000 Ft-tól: INGYENES

Szállítási idő: 1-2 munkanap  (a csomagfeladástól számítva).

A futár munkaidőben végzi a kiszállítást, ezt vegyék figyelembe a megrendelés elküldésekor és olyan postacímet adjon meg , ahol a futártól munkaidőben át tudják venni a csomagot.

Az MPL ügyfélszolgálata a 06-1-333-7777 telefonszámon érhető el.
A csomagok nyomon követhetőek ide kattintva. A kísérőokirat-szám mezőben a címirat vonalkódja alatt található azonosító aláhúzott részét kell megadni.

 

MPL csomagautomatába – Banki átutalással:

A szállítás díja: 889 Ft

10.000 Ft-tól: INGYENES

Szállítási idő: 1-2 munkanap (a csomagfeladástól számítva)

 Amennyiben a Megrendelő ezt a szállítási módot választja, kérem, hogy a választott Csomagautomata nevét, címét jelezze az Eladónak. A Csomagautomaták címéről http://www.postapont.hu/partnermaps/csomagautomata oldalra kattintva tud tájékozódni. A címzett adatainál élő mobiltelefonszám megadása szükséges, mivel a nyitókódot SMS-ben küldjük.
Az MPL Csomagautomatái jelenleg 50 helyen érhetőek el, az alábbi településeken: Budapest, Baja, Békéscsaba, Budaörs, Debrecen, Dunakeszi, Dunaújváros, Eger, Érd, Gödöllő, Győr, Kaposvár, Kecskemét, Miskolc, Mosonmagyaróvár, Nagykanizsa, Nyíregyháza, Pécs, Sopron, Szeged, Szekszárd, Székesfehérvár, Szolnok, Szombathely, Tatabánya, Veszprém, Zalaegerszeg.

A Csomagautomaták lényegében egy képernyővel ellátott kezelőfelületből és különböző méretű
rekeszekből állnak, amelyek a csomagokat rejtik.
A Csomagautomatáknál az átvétel gyors – a kapott kód és saját telefonszámunk megadásával máris
hozzáférünk rendelésünkhöz.
Ezenkívül napi 24 órában állnak rendelkezésünkre.

Személyes átvétel

A vásárló az Interneten keresztül leadott és emailben visszaigazolt megrendelést, a megrendelés visszagazolását követő 3. munkanaptól (vagy más egyeztetett időpontban) személyesen, ill. meghatalmazottja útján is átveheti Sárváron, Ikerváron.

Ebben az esetben a vételár megfizetése átvételkor, a helyszínen történik.

ELÁLLÁSI JOG

Elállási jog gyakorlásának menete

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak.
A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 napon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az Eladóval egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy e-mailben).
A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az Eladónak visszaküldeni.
A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az Eladó a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő.
Az Eladónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta.
Az Eladó követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.
A fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet 20. §-ban meghatározott elállási és felmondási jogot a rendeletben foglaltakkal összhangban gyakorolta. Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:
– olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
– olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az Eladó sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál

A terméknek, több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

Fogyasztót a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolja elállási jogát.

Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) a jelen ÁSZF 1. pontjában feltüntetett elérhetőségek igénybevételével a Szolgáltató részére. Az elállási nyilatkozat – minta pdf formátumban letölthető a honlapon. A Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát a Szolgáltató részére.

A Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát az 5. pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta.

Mindkét esetben a Szolgáltató e-mailben három munkanapon belül visszaigazolja a Fogyasztó elállási nyilatkozatának megérkezését.

Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi a Szolgáltatónak.

Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mail vagy telefaxon keresztül történő értesítés esetén az e-mail illetve a fax küldésének idejét veszi figyelembe a Szolgáltató a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket a Szolgáltató 1. pontban feltüntetett címére indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

A termék a Szolgáltató címére történő visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. A Szolgáltatónak az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül a Szolgáltató visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó a Szolgáltató által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott. A Szolgáltató jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a Szolgáltató a korábbi időpontot veszi figyelembe.

A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz a Szolgáltató, kivéve, ha a Fogyasztó más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag a Fogyasztót semmilyen többletköltség nem terheli.

A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

A Fogyasztót mely esetekben nem illeti meg az elállási jog

Szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szolgáltatás egészének teljesítését követően, ha a Szolgáltató a teljesítést a Fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a Fogyasztó tudomásul vette, hogy a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.

Olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állított elő a Szolgáltató elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Felhasználó személyére szabtak.

Olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely esetében az átadást követően a Fogyasztó a csomagolást felbontotta, a felbontása után nem küldhető vissza.

Olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel.

SZAVATOSSÁG

Kellékszavatosság

A Felhasználó a Szolgáltató hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek megfelelően.

A Felhasználó – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.

A Felhasználó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később a termék átvétele után három munkanappon belül közölni.

A Felhasználó közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Termékszavatosság

Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a Fogyasztónak minősülő a Felhasználó – választása szerint – a Kellékszavatosság pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a Felhasználó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a Felhasználónak kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

  • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

  • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

  • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Felhasználó a gyártóval szemben érvényesítheti.

Szavatossági igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Simon Erika

Levelezési cím: 9756 Ikervár Rákóczi utca 33.

E-mail cím: simonerika@lelektanya.hu

Telefonszám: +36305490455

 JOGÉRVÉNYESÍTÉSI LEHETŐSÉGEK

Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Simon Erika

Levelezési cím: 9756 Ikervár Rákóczi utca 33.

E-mail cím: simonerika@lelektanya.hu

Telefonszám: +36305490455

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vesz fel.

A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben) szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.

A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Panaszügyintézés

A Vásárló a termékkel vagy az Eladó tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait a korábban megadott elérhetõségeken terjesztheti elõ.

Az Eladó a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetõsége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetõség, a panasz jellegébõl adódóan, vagy ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor az Eladó a panaszról jegyzõkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt megõriz – vesz fel, amelyet a Vásárlónak elektronikus úton eljuttat.

Az Eladó a hozzá írásban érkezett panaszt 30 (harminc) napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerzõdés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén az Eladó az elutasítás indokáról tájékoztatja a Vásárlót.

Egyéb jogérvényesítési lehetõségek:

Amennyiben az Eladó és Vásárló között esetlegesen fennálló jogvita a Webshoppal folytatott tárgyalások során nem rendezõdik, a Vásárló bírósági eljárást kezdeményezhet, továbbá fogyasztói jogvita esetén az alábbi jogérvényesítési lehetõségek állnak nyitva a Vásárló számára:

Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál,

Békéltetõ testület eljárásának kezdeményezése

Vas Megyei Kereskedelmi és Iparkamara mellett mûködõ Békéltetõ Testület ,

9700 Szombathely, Honvéd tér 2.

Telefon: +36 94 312-356

Fax: +36 94 316-936

Pergel Bea Békéltető Testületi munkatárs

e-mail: bea@vmkik.hu

Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

EGYÉB

ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZFet, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

Adatvédelmi szabályzat

A Szolgáltató adatkezelési szabályzata a következő címen érhető el:

Adatvédelem

Az adatkezelési tájékoztató pdf formátumban letölthető itt: Adatkezelési tájékoztató

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2018. 06.22.

Az ÁSZF pdf formátumban letölthető : Általános Szerződési Feltételek

Az elállási nyilatkozat letölthető innen: Elállási nyilatkozat

Ez a weboldal cookie-kat használ, a felhasználói élmények növeléséhez. További információ

Amikor a weboldalt használod, az az adott oldalletöltéshez kapcsolódó sütit („session cookie”-t) állít be a böngésződben. A sütik kicsik és veszélytelen fájlok, amik abban nyújtanak segítséget, hogy kifejezetten a neked tetsző ajánlatokkal találkozz internetezés közben, valamint a legjobb élményben részesülj a honlap böngészése közben. A sütiket bármikor törölheted a böngészőben található, „sütik törlése” opcióval. Amennyiben az "Elfogadás" gombra történik kattintás, azzal a felhasználó elfogadja a sütik használatát. Ha szeretnéd letiltani a sütik használatát, azt a böngésződben teheted meg a következő módon: Firefox: A tájékoztatást itt olvashatod : https://support.mozilla.org/hu/kb/sutik-engedelyezese-es-tiltasa-amit-weboldak-haszn Google Chrome: A tájékoztatást itt olvashatod: https://support.google.com/chrome/answer/95647?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=hu Internet Explorer: A tájékoztatást itt olvashatod: https://support.microsoft.com/hu-hu/help/17442/windows-internet-explorer-delete-manage-cookies Safari: A tájékoztatást itt olvashatod: https://support.apple.com/kb/ph21411?locale=hu_HU További tájékoztatást a cookie-król az ADATVÉDELEM menüpontban találsz.

Bezárás